amanda-dressyr med pedro

Idag har jag inte ridit gia eller pikkan, det är så kallt ute! Men Gia har sin vilodag idag skulle egentligen rida dressyr på Pikkan, så jag tror jag rider lite på henne senare ikväll.
Men däremot red jag Pedro på ridhuset istället för syrran så fick ha med han i dressyrspec och i vanligafall är man ca 7 stycken men idag var det bara 2 st så blev som en privatlektion, lyx =D
Pedro skötte sig iallafall jättebra, tränade på flygande galoppombyten, dock kan pedro inte det eftersom han är så stadig i sin förvända galopp, men när han väl byter blir det oftast korsgalopp. Men jag är endå jättenöjd med honom, han är så rolig att rida!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0