amanda-gia igår

Glömmde ju skriva efter jag ridit gia igår, det var ju typ -28 grader kallt och endå så red jag i 45 minuter typ utan att frysa :o Men kan lova att jag var välklädd och det var även gia också, haha :']

Iallafall så gick det jättebra.
Först skrittade jag fram i 10 minuter, sedan började jag trava och travade i 20 minuter utan något skritt och sen skrittade jag av i 15 minuter. Red henne i en låg och avslappnad form hela tiden så krävde inte mycket av henne.
I början var hon lite loj eller vad man säger, men hon var inte som hon brukar utan var ganska spänd och tittade på allt, haha^^ men sen gick hon jättebra!

Ska ut på Pikkan en sväng nu, blir i skogen litegrann och sen avsluta på banan i kanske 10 minuter.


Kommentarer
Postat av: Matilda S

står din ponny i spilta? :)

2010-12-29 @ 12:14:57
URL: http://allroundmupparna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0