amanda-gymnastikhoppning

På hoppningen ikväll hade vi studs och två enkelhinder som angelina skrivit :)
Gick jättebra med Pikkan, men hon blev väldigt trött i slutet, men endå jätteduktig tjej! Kännde själv att när jag har en riktigt bra galopp med lite mera fart så hoppar hon betydligt bättre och orkar hålla galoppen mer.
När vi kom hem så kännde jag att jag orkade rida gia också och det var bara 8 grader kallt, så då passade jag på!
Blev ett barbacka pass på gia på gården i ca 25 minuter, och hon var också superfin!
Red mycket volter och ställa, böja i alla gångarter och såhär fin har hon inte varit på länge, kännde verkligen att hon var med mig och ja, superfin var hon!
Båda ponnysarna var jätteduktiga idag =D

(går inte ladda upp bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0