amanda-ingen ridning

Blev ingen ridning idag endå, kännde att jag ville vila mig ordentligt så kanske jag kan fara till skolan imorgon och även på hoppträningen imorgon kväll!
Men har iallfall varit ute i stallet och tagit in ponnyerna och godnattat dem så får vi helt enkelt se imorgon hur jag känner mig.
Till helgen ska jag troligtvis även hoppa gia lite, har ju inte hoppat henne sedan maskeradhoppningen (3 veckor sen), då det blev lite mycket hoppning sista veckan så jag bestämmde att hon skulle få en liten hoppvila:) Så isåfall blir det att hoppa lite studs och gymnastikhoppning tror jag.
På lördag har jag även ida-kurs (dressyr) och då tar jag med mig Pigan.


HAHAHAHAH...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0