amanda-önskeinlägg

Fick en kommentar som jag ska svara på så gott jag kan :)
jag vill gjärna veta hur länge du ridit, hur länge du haft gia, några speciella favoritponnyer förutom gia & pikkan, din första tävling, nån ponny du saknar osånt :) <3


Jag började rida på ridskola när jag var 4 år. Men innan dess red jag bara lite smått hos en vi kännde.
Jag har haft gia sen 14 januari 2009, så alltså snart 2 år! :D
Jag har flera ponnyer som är mina ''favoritponnyer'' Gia och Pikkan såklart då, men även Pedro (syrrans ponny) fruttis, dajm och golle, (våra gamla ponnyer) även jag inte ridit dem på 100 år så är dom bland mina favoriter! Och ridskoleponnyerna Mickey och Dodde som jag red mycket medans gia var halt, och Sorino, min kompis ponny som jag tävlat 2 gånger i hoppning :) De är väll de riktiga favoriterna, sen finns det många fler som jag gillar starkt!
Min första tävling minns jag inte äns, jag kanske var 6-7 år!? och tävlade en ridskoletävling. Och på ridskole tävlingarna tävlade jag nästan alltid golle! :]
Ponnyer jag saknar är många, blandannat fruttis, dajm och goldman!

Hoppas du är nöjd med svaren !:)
Vad säger ni om vi kanske skulle dra igång med en frågestund snart? Ja eller Nej?

Kommentarer
Postat av: Wiiiilma

Ja, det tycker jag :D

Är du och angelina syskon? :)

2010-12-19 @ 18:45:45
URL: http://wilmerastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0