amanda-outfit

Tänkt lägga in bilder på några oav mina outfits, det var endel som ville se de, endel ville se bilder på dom i hagen och en del träns, men jag orkade inte göra allt nu. Men kanske de kommer upp någon annan dag, ska försöka imorgon om jag hinner! :')


Rött

Orange Tattini

Marinblått (luvan från HL)

Rosa

Nogat GlenGordon

Schabrak från Mias

Marinblått

Ljusblått

Sen har jag ju också vitt, men det var hemma och hittade ingen bra bild på det, sen har jag också rött till dressyren men det är hos min kompis :')
(Schabraken är lite smutsiga på bilderna, men orkade inte tvätta alla innan)

Sen har jag även skydd som matchar till.
Och deedär är väll de som jag har både schabrak och luvor eller schabrak och lindor till, men sen har jag ju massa andra schabrak också :)

Det här är nästan alla mina schabrak, men inte riktigt saknas ca 5-6 stycken som var hemma i tvätten:$

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!!

2011-01-01 @ 21:49:19
Postat av: ellen

Snygga schabrak :D

Speciellt det rosa och det ljusblå ^^.

2011-01-03 @ 21:35:59
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/
Postat av: Mikaela

OJ, vad fina :) och många! Kan du inte ta kort på alla dina schabrak!:) Hade varit kul att se :D

2011-02-05 @ 16:21:13
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0