amanda-plumsa i snö

Har just kommit in från att ha varit ute en sväng med Pikkan, skrittade fram först en bit på normalt underlag sedan gick jag ut i djupsnön och skrittade där en bit, och sen travade upp för en backe. Sen red jag på normalt underlag igen och sen gick jag till banan och red på en stor volt i båda varven några minuter, sen galopperade jag i djupsnön några gånger och sen la jag ner henne och skrittade av. Så blev ett variationspass idag med både lite dressyr och djupsnö med bus, uppskattades av Pikkan tror jag, hon var glad med tyckte det var lite jobbigt. Red inte så hårt eller så länge eftersom vi ska ju på ida-kurs imorgon och det tycker hon är jobbigt;) Dessutom har pälsen växt ut rejält så hon kommer nog svettas, hon skulle behöva klippas igen.
Sen efteråt stod vi och myste lite, hon var verkligen jättemysig idag :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0