amanda-snart ut

Ska alldeles snart bege mig ut och rida i -28 grader kallt, känns riktigt frästande, eller hur!?
Pollarna fick iallafall frukosten inne imorse och fick gå ut lite senare, ingenting jag tror dom lider av iaf.

Pikkan vilar ju idag igen, och nu ska jag ut på gia, kommer nog inte bli så långt pass då det är så kallt ute, men jag tänkte rida efter bastuträskvägen och trava mycket. Eller rättare sakt bara fram skrittning, sen en lång sträcka trav sen avskrittning.
Imorgon är det nog dags för Gia´s vilodag och Pikkan ska jag ut på en sväng och sen en stund på banan

Sen ska ju Pikkan tävlas på Torsdag, 80 cm. Det är ju grundomgång, sen på omhoppningen är det stilhoppning, så jag kommer iallafall köra grunden, sen kör vi också omhoppningen ifall vi kommer dit och beroende på hur hon känns, annars utgår vi bara :') Ser det ju bara som träning för henne då hon bara är 4 år.
Gia ska inte få tävla, utan vi kör i februari så ska vi mest troligtvis åka till hippologum och där vet jag inte klasserna ännu, men ska iallafall hoppa de lägre klasserna då vi inte tävlat på ett bra tag, sen kör vi lite högre klasser då det börjar bli utetävlingar, gillar mera att hoppa utomhus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0