amanda-uteritt

Idag är det verkligen iskallt ute, -22 grader.. vill ha värme.. :(

Men jag och adelina tog och ut och for ut och red, jag red gia och hon pedro då :) Vi red efter lotta´s väg en bit och sen plumsade vi i djupsnön en stund och sen red vi tillbaka, blev inget långt pass med istället lite hårdare. Så dom var trötta efteråt iallafall :)
Imorgon vill jag ta Gia till ridhuset och sätta upp några hinder, hopaps mamma vill skjusa mig. Isåfall kommer jag också ta med mig Pedro och rida markarbete/dressyr med honom då syrran inte hinner rida han imorgon.

Nu måste jag ta och kolla litegrann på caprillitävlingens programm, kan det inte riktigt och det är ju ikväll.
Men rider jag fel är det ju inte hela värden, jag ser det bara som en rolig avslutning för hopp och dressyrspecialen.


Lurvig gia förra julen :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0