angelina-bästaponnyer

Idag var mina ponnyer bäst.

Red först Bella på banan på gården. Hon var superfin. Hon fick kämpa på lite i djupsnön sen gick jag upp på gården där det är skottat och skrirttade av henne så att hon slapp gå i djupsnön hela tiden. hon var superfin iag stälde henne bara på raka spåret innåt. typ öppna nästan. fina pånnnnniiiieee

Vanillin red jag också på gården på min banan. Hon var sjukt seeeeg idag! hon dampade ju så mke i går så jag kan ju fatta att hon är slö idag. Men sen tetsade jag piaff på gården och det gick ju typ. Hon stog inte helt stilla men nästan. Hon var fin idag med men lite loj.

Olivia fotade mig så det kommer en fet bildbomb i morgon. I morgonj ska jag och Olivia skritta ut på dom i kanske 2 timmar! då får dom lov att vara snälla och lugna :D!

Ha en bra kväll.. Håll utkik i morgon efter bildbomben!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0