angelina-blir hemma idag

Det är så blåsigt och snöigt ute så jag ska rida hemma idag. Blir djupsnö för båda ponnierna. Kanske lite dressyr med. Mamma eller Amanda ska filma/fota. Så hoppas på att få några härliga filmer eller bilder. Har redan varit ute och mockat så det är bara ut och rida nu :)!
I morse var det as kallt ute med vi var tvugna att ta ut dom endå. För dom hade gått in kl 4 igår. Dom blir ju typ sjuka av att vara inne för mycket och det vill jag verkligen inte!:) det är -14 idag och snö storm. Inte full lika kul men ganska mysigt endå:]!
En av det första gånger jag hoppar 80cm :D Med Vanillin :)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vanillin är en sjukt fin ponny, har du inga bilder på henne när hon kom till dig och när du red henne dom första gångerna att visa?:)

2010-12-19 @ 13:24:00
Postat av: amanda

hej vad roligt för dig att du kan rida dina hästar jag kommer inte ut till stallet för att det är sån snöstorm hos mig hopas det gick elr går bra när dured/ska rida

2010-12-19 @ 14:15:49
URL: http://knassryttrana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0