angelina-busponnyer!

Idag red jag hemma i snöstormen. Det var superkul och bella tycket det var superroligt.
Vanillin var taggad men hon tycker inte om när det blåser på henne med hon var fin endå.

Bella: Red henne kanske 25 min runt på gåden inte bara djupsnö utan på gården också. Travade igång henne för jag gick ut i djupsnön. Hon var as taggad och engång när jag skulle fatta galopp så stegrade hon halverst film kommer på de ;)! Sen busa vi runt ett tag på gården busponny!

Vannis: Red henne i 25 min med. Hon var lite seg stannad i galoppen idag ville bara iväg upp mot stallet men hon sköte sig bra endå. Fick lov att över tala henne att det var kul med blåsten! ;D var inte så länge i djupsnön med henne eftersom att hon gick ganska så hårt i går på Ida träningen. Så i slutet skrittade jag bara runt på gården.
Sen ''trick tränade'' jag henne inne i stallet. ( kolla slutet av filmen på Vannis) hon var så duktig. Hade lärt henne att buga i vintras men har inte gjort det sen dess så hon bugade ju inte på riktigt på filmen. bara böjde sig typ.

Mina underbara ponnisar!♥
Beauty For bell


Vanillin


PS! SNAR ÄR DET JULAFTON!:O TAGGA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0