angelina-caprilli

Hejsan!
Caprilli tävlingen gick bra. Men tar det bara som en oserriös träning typ. Var mycket roligare förra året när det var mera med i tävlingen. Vi va väldigt lite i år:(! Men iaf så tyckte jag att Vanillin var fin. Det änsa som var svårt var halterna. Hon kunde inte stå stilla. Vem kan stå stilla när det står hinder överallt?:O! haha inte Vanillin iaf.

Hon sköte sig fin iaf. Fast var lite små petig så fort jag råkade ändra nått så blev hon lite spänd.
det är typ -27 nu... Orkar bara inte :O! asså detta har vart den kallaste vintern EVER! Men hoppas det blir bättre om nåndag.

Asså jag kan inte fatta att det är julafton om 2 dagar :O! sjukt vad tiden går fort!
Jag önskar mig iaf ett schockemöhle schabrak och luva :)!

Dom är galet snygga :O! vill ha... snälla tomten! jag har ätit upp jag lovar (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0