angelina- dressyr

Hejsan!
Idag så har jag inte hunnit uppdatera men jag gör det nu.

Vanillin fick vlia kan jag börja med att säga. Och sen så tog jag Bella till ridhuset vid 8. Var hemma halv 10.

Redfram lite på volt i både galopp och trav. Sen så gjorde jag lite serpentiner. tränade halvhalter och sånt. Sen så tetsade jag lite skänkelvikningar med. Bara 2 st i varje varv. Jag tror att hon har börjar att fatta lite av det nu:D! Sen som avslutning så galopperade jag bara utan form 2 varv i varje varv sen la jag ner henne sen skrittade jag av henne. Hon var superfin idag. Hon var bara lite känlig i vissadelar av passet men annars så fuknade hon superbra. Hon hade en superfin takt i traven i slutet med:D!

I morgon blir det djupsnö med båda tror jag. Hoppas nån vill komma och fota/filma mig :)!
Film från ikväll:D!

Kommentarer
Postat av: frida

Du rider verkligen super fint!

Saknar ridningen inomrt. Slutade rida för jag orkade verkligen inte med de längre, men sätter igång igen efter jul osv. Kommer bli super kul att få sätta sig på hästryggen och få känna att man är ett med hästen. Ha en fortsätt trevlig kväll!

2010-12-10 @ 22:52:49
URL: http://ffriidaahh.devote.se
Postat av: Julia

Gud vilket jättejobb du har gjort! Galoppen är ju helt fantastisk jämfört med tiden hon stod på SARF, ingen framvikt längre och hon ser ju bara så himla nöjd ut :). Keep up the good work!

2010-12-11 @ 01:02:01
Postat av: olivia

Grymt fin hon har blivit!!! och skänkelvikninarna :O:O helt sjukt! :D



kan komma och filma idag om du vill ? :}

2010-12-11 @ 10:06:13
URL: http://baraolivialas.blogg.se/
Postat av: elsa :D

snälla ni rider så sjuuukt bra :D <3



kan ni inte berätta hur ni jobbar ner hästen del för del snälla? :) <3

2010-12-11 @ 12:08:57
Postat av: Mye

ser riktigt bra ut :D hon har fått finare steg & form, härligt ina :D<3

2010-12-11 @ 13:24:25
URL: http://myen.blogg.se/
Postat av: becky :)

ser jätte fint ut! :D

du rider väldigt fint med! :)

2010-12-12 @ 11:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0