angelina-hoppspec

Idag var Vanillin lite trurig och hon är i brunsten i -20:O asså hon är verkligen helt galen!

Men hon var jätte pigg och frammåt endå lite skänkeldöv är hon när hon är brunstig med annars gick alltbra. Vi hade gynmastik hoppning idag. Det gick lysnade. Sen i slutet hoppade vi upp dom lite och det som var på högsta låg på 115cm. På 5½. Så det var trav in och sen en trav bom sen galopp sen oxer.
Är nöjd över henne idag.
Hon kastade sig väligt mycket till höger endel gånger men hon är fortfarande svag och Anna sa att jag skulle träna 5½ oftare och kanske sätta upp 2 hinder bakom också! Superbra tips tycker jag!:D


Min älskade♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg jättefin ut :) Vad är en 5½ mer exakt? Och va trist att hon brunstar så ofta ;)

2010-12-16 @ 09:50:04
Postat av: Sofia

Tror du att du ka lägga in filmerna på mig och Leppe om jag kommer förbi med externa?(A)

2010-12-16 @ 18:59:09
URL: http://olinlundmarkblogg.se
Postat av: Isa

( Svarar åt Angelina, en 5½a är en övning där man har (oftast) ett rättuppstående som följs av en oxer. när man rider storhäst är avståndet mellan hindren just 5½ meter, där efter namnet 5½a :) )



Jag har en liten fråga bara, varför bräddar du händerna innan/ över hindren? bara lite nyfiken på hur du tänker och vad du får för resultat :)

2010-12-16 @ 22:23:37
Postat av: Malin Erika Karlsson

Ser jätte fint ut! :D

2010-12-17 @ 16:29:38
URL: http://truehorselove.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0