angelina-ibland undrar jag

Ibland undrar jag om det äns är värt att blogga/BDB. Det enda man får är skit och massa äckliga kommentarer. Visst man kan få fantastiska kommentarer och man blir hur gald som helst för. Men en del vill man bara önska att man inte såg. Jag brukar inte ens läsa dom dåliga kommentarerna jag tar bort dom direk. Jag har tappat mitt blogg/bdb sug så jävla mke nu.... Får se hur mke jag kommer lägga ut...

hatar kommentarer som: gud vad tjock häst:O sågar du inte i henne? du borde raka henne så, du borde inte rida i ridhus, du bore rida utan bett, du måste ge mer eftergift, du måste du måste du måste..... jag blir sååååå förbannat less. Ni vet ju för f*n inte hur mina ponnyer är att rida. Sen finns det också en del som inte fattar sig på människor och kan göra en grymt ledsen.

Ska jag fortsätta med att blogg och BDB? eller ska jag köra mitt eget race, igenom att lägga ner allt? Då slipper ni mig.... ert val

Kommentarer
Postat av: Mye

jag tycker verkligen du ska fortsätta. jag kommer bli riktigt deprimerad om du slutar skriva :'(<3

2010-12-05 @ 14:09:49
URL: http://ryttares.blogg.se/
Postat av: olivia

vi klarar oss inte utan dig angelina!!! :D

2010-12-05 @ 14:17:38
URL: http://baraolivialas.blogg.se/
Postat av: Ida

Fortsätt blogga :) Eran blogg är jätte bra och du har så fina hästar och du är jätte duktig =D

2010-12-05 @ 14:22:58
URL: http://hastflickor.blogg.se/
Postat av: Julia

Tyvärr så är det smällarna man får ta när man håller på med hästar. Det blir bara mer uppenbart i en blogg där folk VÅGAR säga vad de tycker för det går att vara anonym, istället för att sitta på läktaren i ridhuset och viska vad man tycker och tänker. Skulle man ha en dold mic på läktaren under en ridlektion eller träning skulle man få höra så mycket skit att man skulle inte vilja rida. Häst-folk är nog bland de värsta att kritisera, tyvärr. Jag förstår att det är jobbigt att höra en massa skit om sin ridning och sin häst, men tyvärr kommer det alltid att finnas dem som tycker att de vinner på att kritisera andra. Det här finns överallt, hela tiden. Jag tycker du ska fortsätta, köra ditt eget race och ignorera kommentarer som lika gärna kan komma från en 8-åring som ridit 1 år. Ingen har rätten att säga hur du ska rida eller hantera din häst - det är BARA du som ägare som har rätten till det, för bara DU vet hur hästen är dygnet runt.



Ni driver en så bra blogg, som till och med läses av folk i södra Sverige, och det är för att folk VILL följa er och se er utvecklas. Ignorera alla omogna kommentarer och gå vidare, det vinner ni så mycket på. Både för er själva i steget att bli vuxna och för era läsare som får fortsätta läsa en bra blogg.

2010-12-05 @ 14:26:09
Postat av: Frida

Skit i vad alla skriver till dig, de är bara avundsjuka eller har dåliga dagar heeeela livet, och oftast kan det inte heller stå för vad de har srivit, som att tex. lämna en avsändare..!



Jag tycker du är grym och ska fortsätta att blogga om dina fina ponnysar, det är väl dom som gör dig lycklig?! :)



Kram

2010-12-05 @ 14:30:23
Postat av: Angelica

Skit i dessa kommentarer och kör på. Du kan och du är skit dukig. Du vet vad du gör. Förmodligen är det någon liten små unge som sitter och kommenterar för att hon/han är så himla avudsjuka på dej och dina hästar. Men jag menar vem är inte det? :P

Stå på dej och skit i dom omogna kommentarern vissa människorna skriver. Dom gör det för att få jävlas och få lite roligt i sitt liv, förmodligen har dom inget annat liv än att sitta och tracka andra!

Kram

2010-12-05 @ 14:49:02
URL: http://curiouscasper.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fortsätt blogga. Man kommer alltid få höra skit, det går inte att undvika. Jag har inte fåt några såna kommentarer (än), men jag tror nog det finns mååånga som tycker dåliga grejer om mig och min ridning. De som lämnar såna kommentarer är avundsjuka och kan inte rida själva. De flesta kommentarerna är inte ens baserade på något utan bara taget ur tomma intet för att de ska ha något att säga.

Så kör på. :)

2010-12-05 @ 15:03:39
URL: http://enhastryttares.blogg.se/
Postat av: Anna

Fortsätt blogga jag älskar eran blogg!! Är inne och läser den minst 5 ggr per dag ju :D

2010-12-05 @ 15:59:23
URL: http://dressyrpollar.blogg.se/
Postat av: amanda

fortsätt angelina :) <3

2010-12-05 @ 16:01:00
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/
Postat av: Johanna B.Salander

Hej!

jag tycker du är en kanon fin och vääldigt duktig tjej. såna där människor som skriver massa piss kan ta sej i röven! du är fett duktig och du kan ju dina hästar jätte bra!

tycker du ska fortsätta blogga och bdba för dom som gillar det, jag tillexempel ÄLSKAR både din blogg och bdb, dom är ju bara avunsjuka patetiska människor som inte har något liv.

du är Grym tjejen!

tycker du borde fortsätta och visa dom att d är tusen gånger bättre än vad dom ens kommer komma i närheten av!:)

kram Johanna <3

2010-12-05 @ 16:40:05
URL: http://complete.bloggplatsen.se
Postat av: Jenna

Tyvärr så är det mycket avundsjuka och skitsnack i livet och speciellt bland hästmänniskor! Men du är duktig och jag hoppas du fortsätter att blogga, det är bara synd att vissa ska tycka och tänka om saker som dom inte har med att göra!

2010-12-06 @ 00:21:58
URL: http://jeayl.blogspot.com
Postat av: Sofie

NEJ det ska du inte och hur ser dom att du sågar ner hästarna på en bild ?? Jag tror du rider bra det ser så ut när man kollar på filmerna :) Du är troligtvis bättre än många av dom som klagar och har ens alla dom set dig rida? Tror inte det och då har dom ingen aning om hur du rider! och ska hålla käften!!! Finns :)<3 Du kanske inte vet vem jag är men jag är iaf Sofie och du har min bdb som heter HorseFeling :) Det är så iriterande som min sköthäst är fet o alla bara GUH VA FET !!!!!!!! :o men JAG HÅLLER PÅ !! Att träna upp hennes kondision hon vilade nästan hella vintern och jag har kämpat som en galning med den hästen och hon börjar bli riktigt fin nu har så mke bättre kondision lydigare smalare och mår också bättre vetrinärena sa ju att det var farligt om hon gick upp i vikt men jag kämpade men endå forsate dom klaga vist hon är fortfarande fet men det är bättre nu! Oj FÖRLÅT jag bara bablar på men FORSÄT tänk på dom som faktist gillar att kolla på din bdb o blogg :) ha det så bra och forsät skriva :D

2010-12-06 @ 14:51:40
Postat av: Sara

Angelina lilla, Du vet mycket väl att endast DU vet hur det är att rida dina hästar och jag vet, Du har gjort ett fem jävla jobb med båda hästarna och du har utvecklats så mycket sen ni köpte Vanilin.

Ryttare kan skitsnack, men ryttare lär sig också efter ett tag att inte ta emot det folk säger, för att för det mesta är det bara bullshit!

Kram

2010-12-06 @ 17:15:20
URL: http://sbacklundviklund.blogg.se/
Postat av: Carro (dressyrspec)

Angelina, visa att du är starkare än de som ens orkar lägga ner energi på att klanka ner på dig. Dom kanske borde lägga ner den egergin på att lära och ta reda på fakta om hur man ens hanterar en häst? Okunnighet skulle jag säga.

Du är duktig, det vet jag eftersom vi rider tillsammans på söndagarna, det är inget jag säger bara för att vara snäll. Det är ren fakta.

Spela roll om folk säger att dina hästar är ''feta'', huvudsaken är ju att de mår bra, eller hur. Och hellre en lite rund häst än en som ser avmagrad ut.

Stå på dig!

2010-12-09 @ 16:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0