angelina- mina julklappar!

ASSÅ detta var världens bästa julafton för mig!!

Fick massa hästsaker som jag behöber och önskat mig! Fick ju experian X8 och en stativ :D:D:D!
Sen fick jag lite kläder, smycken, krämer, pengar och godis :D!

Här kommer endel av mina julklappar!:D

limegröna benskydd, schabrak och scapa huva.
schockemöhle schabrak och huva.
Vita ridbyxor från moutain horse (stavning?)
Ett pullarnosgrimme träns från hööks.
Bruna ridhandskar från royal och ett grimskaft från royal.

Det lime gröna matchar bättre med huvan utan plasten på schabraket!!!




mer bilder imorgon :D!


Vad fick ni i julklapp?:D

Kommentarer
Postat av: Mye

Jättefina :D ge mej scapaluvan 8D!



Jag fick en massa olika,

*Pengar 1650

*Kläder

*Datorskärm

*Sminkbord

*Godis

*Böcker

*En film

*En klocka

& lite mer, tror jag(A)

Fast jag har en "julafton" kvar:D(Y)

Hos pappa x) det finns en hel del fördelar med skiljda föräldrar;D<3

2010-12-25 @ 10:58:05
URL: http://myen.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag har också sånna vita ridbyxor, och sånt Shockemöhle schabrak, dom e jättebra :)

2010-12-25 @ 18:42:02
URL: http://ponnybusar.blogg.se/
Postat av: anonym

hej, ser att ni verkar gilla matchande huvor och schabrak. Såg på hastnet.se att det var någon som gör sådana, i vilken form och färg som passar just dig och din häst.

Gå in på www.hastnet.se

Sedan BEG untustning,

sök sen på hopp huva.



Ett litet tips :)

2010-12-27 @ 16:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0