angelina-oj!

Asså jag glömde helt bort att uppdatera bloggen igår :O! Förlåt mig!
Men nu gör jag de :)!
Igår fick Vanillin vila. Och for ut och red på Bella. Bella var super pigg och glad. Hon var nästan inget tittig i går. Första gången jag red ut med henne så fick jag henne just och pass från gården och nu går hon mer än gärna! SÅ det är en super härlig känsla för mig att hon har ändrat sig så pass mycket! Hon vaer iaf socker söt efter ridtur så sjukt mysig ponny! :')♥
Idag får lilla bella bebis vila. Och sen ikv ska jag ha Vanillin på hoppspecialen! Tagga!
Hoppas Olivia kan filma oss. Men vi får se!

Nu skan jag fortsätta med min svenska uppgift så vi får synas sen!
Kram♥ här ser vanillin ut som en fjording xD!


Kommentarer
Postat av: johanna

vanillin är så sjukt söt!

Vanillin(eller hette hon så? xD) och Gia, otroligt fina hästar, lyckostar! :')

2010-12-08 @ 09:49:49
URL: http://johannasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0