angelina-snabbt

Hejsan.
idag så red jag inte mina ponnyer speciellt länge. Men red båda kanske 30min eller nått var bara hemma på ridbanan och körde igenom dom lite. Testade även förvänd galopp med Vanillin idag hon var superduktig tills vi komm till hörnen då bytte hon xD! Hon ska ju lixom göra det för hon är ju lärd så. Men tyckte ändå att hon fattade det bra i slutet. Sen gjorde jag lite skänkelvikningar bara 3 st i varje varv sen la jag ner henne.
Bella var lite bråkig i dag men ändå fin och speciellt i slutet. Då slappnade hon av mtcket bättre. Sen diret jag var klar med stallet så for jag till amanda. Och kom just hem från henne :)!

Mer uppdate i morgon. Endast Bella som skall ridas i morgon 'tror' jag iaf :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0