angelina-snö bildbomb!

Idag har jag ridit i snö med båda. Belv lite djupare för Vanillin ;)!

Vanillin var superfin idag. Hon trampade på bra i snön och jobbade. Idag var det mycket lättare att sitta ner på henne. (jag red barbacka) För hon var inte lika taggad som förra gången. Red kanske i djupsnön i 20-25 min. Galopperade också då blev hon räser:D! Olivia följde med och fota/filma lite :) belv kalas fina bilder!:D Är vädligt nöjd över Vanillin idag!

Bella var lite små seg och trött idag belv ju ett ganska så hårt pass i ridhuset i går så tog det bara lugnt. Ingen exterm kvärvande from utan bara en av slappnad typ. Fast ibald ville hon inte och spände sig lite men det gick bättre sen. Galopperade bara lite på rakspår. Hon var så söt idag♥


Efter jag hade ridigt Vanillin så masserade jag igenom henne. Det tyckte hon var skönt. Sen gjorde jag kväll i stallet och släppte ut dom och gav dom hö.

Foto: Olivia Löfbom Arvidsson. tack för dom underbara bilderna :'D!♥
Vanillin♥


































Underbara finaste vackraste ponny :')♥

Nu blider på Beauty for bell♥


















Ha en underbar kväll :D!
kram-angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0