angelina-studs

Hejsan.
Nu ska jag snart gå och sova hade jag tänkt men först ska jag berätta om dagen.

Bella red jag hemma på gården. Tränade galoppfattningar från både skritt och trav och hon var verkligen super duktig. Hon svarade direkt för skänklen i dag och hon höll ihop galoppen jättebra. Så höll på med det att tag tills jag kände att hon inte orkade mer. Hon var iaf superfin. Är väldigt nöjd över henne idag.

For till ridhuset med Vanillin kring halv 8 tiden. Byggde fram studs och sen 1 galoppspårng till ett litet räcke. Så hoppade det några gånger sen dressyrade jag lite med henne barbacka. Hon var superfin i dag men väldigt pigg när vi hoppade. Fick inte stopp på henne engång. Tror jag ska ha bett när jag hoppar i fortsättningen ^^! Så jag har lite mer koll på henne. Hon blev lite svettig efter åt också. Duktiga ponny!





Film kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0