angelina-varmt osv...

Asså idag är det runt -25 till -30. Det är inte varmt.... stakars hästarna att stå ute nu. Men dom ha då dubbla täcken hö och lite vatten som snart kommer frysa.. Vi ska köpa in ensåndär pump som gör att det inte fryser.
så slipper vi att bära ut vatten helatiden. Får se hur det blir med ridningen. Jag kan nog inte rida ute idag. Vi fryser nog ihjäl då. Så hoppas på att mamma kan skjutsa oss till ridhuset sen. 

Idag är det KM dressyr på klubben. Undrar vem ska vinna i år. Förra året vann Hanna Olin Lundmark med Kavatina.

På torsdag ska jag tävla Bella & Vannis i KM hoppningen. Jag vann den förra året med Vanillin.
Iaf med c ponny är det 70cm och med d ponny 80cm. Bella ska alltså hoppa 80 bana :D jag tror inte vi kommer få oss över alla hinder men vi är iaf med och hon får träna sig mer på att vara på tävlingsplats. Vanillin kommer då hoppa 70cm;D högre än maskeradhoppningen iaf;D
!

Jag förväntar mig ingenting av Bella. Jag blir stolt över henne hur bra eller dåligt det än går. Hon kunde ju inte ens hoppa 40 när hon kom så hon har ju lärt sig sjukt fort!

Bilderna kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0