amanda-bilder från idag

Här kommer fler bilder från idag, filmen kommer imorgon, orkar inte redigera den nu:)
foto: my





Imorgon börjar den efterlängtade skolan om igen, fast jag var eronisk där.. Kommer bli så jobbigt, känns knappt som va haft lov.. Skulle inte tacka nej till lov 1 vecka till ;)
Imorgon ska Pikkan vila, på tisdag ska jag rida ut på henne och på onsdag har vi hoppspecialen.
Imorgon ska jag rida Gia, vet dock inte om jag ska rida henne lite på ridbanan eller rida ut, men mest troligt uteritt, på tisdag blir det antingen vila eller dressyr och på onsdag ska hon vila :)
Resten av veckan har jag inte planera någonting,!

Har även glömmt att berätta att på våran ridklubb ska vi ha en maskerad hoppning, kul va?=D
Funderar på att vara med, fast typ bara med Pikkan för det är bara en 60 cm hoppning, och känns lite lågt för gia, hon kommer nog slarva så mycket.. Ju högre desto bättre hoppár hon! Men tävlingarna 2011 så hoppas jag vi kommer igång med tävlingarna på riktigt!
Pikkan kan ju vara en bra tävling att vara med på som första tävling, hemmaplan och inte så högt, perfekt faktiskt, hon är ju bara 4 år=)
Nä nu ska jag ta och se beck på tv, blir ingen mera uppdatering ikväll. Men håll utkik på bloggen imorgon för då kommer en film upp från idag när jag red Pikkan på ridhuset :)
Avslutar inlägget med en annan bild från idag, på mig och gia, fler bilder på det finns i inlägg längre ner!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0