amanda-dressyrträning

Dressyrträning för Pikkans del idag, välbehövligt faktiskt:)
Dressyren är ju det viktigaste!
Pikkan var riktigt fin, fast typ lite smålat ibland, (lat har hon faktiskt inte varit sedan jag fick henne) eller inte lat men bjöd inte riktigt frammåt, kanske för att vi hoppade igår. Fast dressyren tycker hon ju inte heller är så speciellt kul, tror inte hon fattar vitsen med det, hahah. :]
Red mest runt fyrkanten och på volter, men i slutet tränade jag även lite förflyttningar för skänkeln, i början fattade hon inget, men efter ett tag flyttade hon men med en sur min, haha. Men hon flyttade iallafall för skänkeln, de är ju bra att hon förstår lite iallafall, men med träning kommer det bli kanon!
Dessutom hade hon lindor på sig för typ första gången, fina tjejen♥
Olivia fotade lite, hon filmade också, så filmer kommer när jag fått dem, men nån bild kan ja väll bjuda på nu endå:)



trött tjej efter hårt dressyrpass


Kommentarer
Postat av: Mye

jag fotade också dig:) med angelinas kamera!:D

2010-11-07 @ 19:53:18
URL: http://myen.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅSÖT!

2010-11-07 @ 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0