amanda-hoppat

Idag hoppade jag ju som sakt Pikkan, i början gick allt åt skogen, orkar inte ens bertätta, dom som är nyfikna får väll fråga privat ;)
Och det var då jag inte ens hade ridit fram ordentligt, men sen red jag fram lite längre och det gick bättre och bättre. Själva hoppningen gick kalasbra =D Hade ett litet räcke sen ett galoppsprång sen en oxer, sen hade jag också ett enkelhinder som var ett räcke så jag kunde hoppa i båda varven. Oxern kunde jag bara hoppa i vänster varv.
I slutet hoppade jag upp henne en aning så de slutade väll nått språng på 1 meter, och det hoppade hon lätt! Duktiga flickan!
Angelina fotade, har inte fått bilderna ännu så en bildbomb kommer förhoppningsvis senare ikväll, annars imorgon!
Sen for vi hem till angelina och jag fotade när hon red Vannis, så de kommer bilder från det med, även på bella tror jag då jag följde till dressyrspecialen och fotade. Fotade även på adelina och pedro så hon lär väll också lägga ut några bilder HÄR senare! :)
Gia har sin välförtjänade vilodag idag! Har glömmt att säga att det blir gia som följer med på tävlingen på lördag, inte en sån jätteseriös tävling men superkul kommer det att bli, det är en maskerad hoppning på 60 cm :] Fast är också ett joker hinder som liggere på LC+5. Vi får väll se hur gia känns, har ju inte tävlat på ett tag =)
Våran utklädnad får ni se senare på bilder, men ni ska veta att vi kommer vara snygga ;)

(FUNKA INTE ATT LÄGGA UT NÅ BILDER)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0