amanda-iskallt

Det är helt seriöst iskallt ute! Typ -19? så går nästan knappt att rida..
Pikkan fick vila idag igen, så blir andra dagen i rad för henne, fast det gör ju ingenting eftersom hon är unghäst, och rider henne endå bara 4, max 5 dagar i veckan eftersom hon är så ung.
Däremot for jag och adelina ut och red, så då tog jag gia. Blev en uteritt i mörkret, och ja jag är väldigt mörkrädd men det går bra då någon fler följer med. Gia var jättefin =) Blev kanske 30-35 minuter i skritt och trav, var för mörkt för att galoppera, man såg ju knappt vars man red, hahha:$
Imorgon kommer det antingen bli kort dressyrpass/longering eller vila för gias del, kommer bero på vädret osv.
Pikkan ska på hoppträning, så då får jag rida inomhus iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0