amanda-kvällsinlägg


Jag är helt slut, men endå så har jag typ hela eftermiddagen bara slöat, gått mellan datorn och tv:n känns det som, kanske just därför jag är slut?
Imorgon ska jag in till ridhuset och hoppa pikkan, blir att fara tidigt på morgonen! På gia har jag inte bestämmt vad jag ska göra, kanske uteritt eller markarbete :)
Med Pikkan ska jag nog hoppa något serieaktigt, men vi får väll se!
Nu ska jag nog hoppa i duschen, sen krypa ner i sängen och sova, har längtat efter det hela dagen, men börjar även känna att lovet närmar sig sitt slut, hur kan det gå så fort?:(
Fördelen är väll att jag nu kommer bara gå en vecka skola, sen har jag prao i två veckor, ska vara på kdrf första veckan sen specma component. Blir nog bra!
Nä, nu ska jag sova godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0