amanda-nyrakad

Idag red jag Pikkan i ridhuset, blev inte alls länga utan bara typ 20 minuter. Fast red då lite hårdare pass med henne, mycket galopp och trav :) efteråt verkade hon trött endå.
Hon känndes jättefin vissa stunder och inte så bra vissa stunder, hon blev lite tjurig ibland men när hon väl slappnade av och blev sammarbetsvillig var hon superfin!
Eftersom jag tävlade gia igår så fick hon vila, tanken var att jag skulle ut och gå med henne men det var så kallt..
Men jag har rakat henne idag, och så söt hon blev! Och det gick jättebra! Hade tänkt att raka hennes namn på rumpan, eller ''gia'' då, men det blev alldeles för svårt så det fick bli ett hjärta istället! Och det gulliga är att halva hjärtat är brunt och andra halvan vitt eftersom hon är skäck:]
Imorgon ska båda få vila. Efter en tävling brukar mina ponnyer oftast få ta det lugnt i två dagar.



Ponnyerna idag i hagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0