angelina-bilder

Hejsan!
Idag for jag ut på Bella direkt jag kom hem från praon. Jag praoar ju på ridhuset i ers. Men iallafall. Bella var taggad i dag och kunde nästan inte skritta :O! inte likt henne hon som tycker att det ät jobbit att gå från gården. HAHA men iaf.. Skrittade fram enda till byn sen så travade jag lite på en lägda sen galopperrade jag upp för en backe. Sen så skrittade jag hem i kanske 20min? Belv 40 min sammanlagt som jag red. Bella var superfin i galoppen i dag. Jag brukar måsta driva som en dåre när vi är ute och rider för att hon är så sjuk tittig. Men det gick finnemang i dag!

Ska bara rida lite plumssnö med Vanillin snart. Sen ska jag ta in mina bebisar!♥
Bilder från gåraden som ja lovade!

Vanillin min finaste:')♥





















Beauty For Bell sötaste:')♥









Min ponnyer är så fin tycker jag iaf ;)!♥

Ha en bra kväll.
/Kram angelina


Kommentarer
Postat av: mandizz

bella är lika dan som magnum han är jätte tittig när han är pigg men iallafal så tykcer jag det är jätte fina blider på balla och vannis hon hoppar bra

2010-11-22 @ 19:11:06
URL: http://fjordizzar.blogg.se/
Postat av: saraa

kan vanillin stegra på kommando?

skulle inte du kunna filma så får man se hur du gör? =)

skulle vara superkul att se!

2010-11-24 @ 19:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0