angelina-bommar,uteritt

Hejsan!
kom just ut från duschen. Nu ska jag gå upp på mitt rum och träna SO till i morgon.

Idag tgo vi bara med Bella till ridhuset efter som att Vannis ska jag ha på hoppspecialen i morgon. Red inte speciellt hårt med Bella idag bara lugtn och idag galopperade jag lite :) har lixom inte gjort det på jättelänge =)! Men att gick superbra hon lyssnade fint. I slutet tig vi framm 3 bommar som vi gick över i trav. Vi la dom på en volt så att hon skulle runda sig lite. Gick över dom 3-4 ggr i varje varv sen gav jag mig och la ner henne sen skrittade jag av henne.

Direkt när jag kom hem så tog jag in Vannis och for ut och red en sväng. Tränade att backa och stana med bara rösten. Det gick jättebra i slutet. Sen for jag och galopperade på brönet backen sen for jga hemmåt. Vanillin var sjukt pigg i dag. Hur galen som helst. Det var jättekul engång i galoppen, hon blev skit rädd för nått och tvärrusade sen tvärstannade hon och börja flåsa och trippa som en arab ^^ klart hon är ju arab ;)!

Sen när jag kom hem hade mamma gjort klart för i morgon och kväll.:)!
Bilder från idag:D! (krävde ingen diretk form utan bara att hon var ställd i kroppen:)!)
Foto: Mamma












Sen la jag ner henne lite :)!



Det var allt för ikv:D
Godnatt /angelinaöhlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0