angelina- brrrr...

Asså det är isklatt ute ligger runt 17 till 19 minus... Men jag red båda idage endå. Red ut på Vannis travade mycket och for brönen. Lät henne galoppera på i ett ganska bra tempo idag. HAHA hon är så söt för när jag bara låter henne springa så gör hon galopp om byten helatiden xD! jag tror att hon gillar att göra de. Speciellt av sig själv. Det var en mysig sväng men kall...

Sen red jag Bella bara lite på gården i kanske 20min. Och hon var sååå bråkig. Hon ville ingenting! Så jag testade lite olika grejer och sen gick hon hur fint som helst:O Mamma sa att hon såg riktig trevlig ut osv:D Galopperade bara lite inte mke. Hade ju tänkt låta henne vila idag men jag var så sugen att rida idag även om de var kallt :]!

Tagga hoppspecialen med Bella i morgon!:D


Älskar julen!♥
Mer uppdate i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0