angelina-dagen

Hejsan!

Idag så hoppade jag Vanillin lite. Ska inte hoppa henne nu på hela veckan för att jag ska tävla henne i maskeradhoppning på lördag. Blir bara en 60klass men men;)!
Hon var as fin vi hoppade i djupsnön, eller det var typ inte djupsnö utan det var lite snö bara. Hon plumsade ju inte direkt.   Vanillin var verkligen fin!

Bella hade jag på dressyrspecialen. Det gick bra men hon var lite jobbig ibland. Vi hade sluta idag. Hon fattade vad hon skulle göra men hon oekade inte speciellt mycket. Hon har så sjukt mke päls så jag måste troligt vis raka henne nu i vinter för att hon ska orka vara i ridhuset.

aja men bilder kommer i morgon!

Kommentarer
Postat av: Tina

Söta ni är!

2010-11-22 @ 11:33:15
Postat av: mandizz

heej jag har också en blogg nu ni ser vad de heter och vad fina ni är!!!! :))))))

2010-11-22 @ 18:24:22
URL: http://fjordizzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0