angelina- hästdag!

Idag var jag först hos Nellie och tolkade efter hennes häst Lord danellie. Det var superkul och det gick hur fort som hellst:DJag och Amanda satt på en madrass och Nellie red på ''Skrutten'' Som han då kallas:D måste göras om!

Sen följde jag amanda hem och red Gia. Hon var väldigt taggad. VI red ut med Adelina och pedro och Amanda hade pikkis. Gia var sjukt taggad idag. Jag har inte ridigt henne på jättelänge, så det var superkul att få sitta på henne i dag :D!

Sen följde Amanda mig hem och då red hon Vanillin och jag red Bella. Vi for brönen och sen ner på ridbanan och över allt runt hela byn typ. Det var mysigt och Bella var PIGG! Vannis var mer taggad ;)!

I morgon ska ja fota Amanda och hon mig :)!
Så massor med bilder kommer i morgon!=)

Bild på vannis från i sommras när vi badade :D!<3

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna en reflexgrimma

fin bild :D

2010-11-20 @ 21:58:49
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0