angelina- nu ska jag snart ut

men först ska jag berätta om min gårdag!

Praoar ju på ridhuset tills i morgon och nu jar jag varit där i snart 2 veckor. iaf igår så red jag 4 hästar... red först på min prao 3 st. Fick rida en gammal häst som heter Lola. Hon är 19 år och är sjuktfin. Jag tycker hon är jättefin och trevligt häst. Sen fick jag rida en stor häst igen. Han heter Cojak. Han är en Nordsvens/arab. Han är så sjukt cool att rida. Han var hur fin som hellst i galoppen:O! fast än att han är jättegrov. Superhärlig häst! Sen fick jag rida en av ridskolan yungsta ponnyer. Hon heter Pernille. Hon är superfin men har mycket att lära. Hon är född 2004 och komtill ridskolan nu i höstas! Så väldigt ny! Men hon är också super trevlig!

Sen slutade jag kl 2 och då missade jag bussen så jag gick till mammas jobb och va med henne till halv 4 sen äkte vi hem och då for jag hem och vila. Sen hade vi fys träning med Therese Gustavsson sen for jag hem med Olivia och red mina ponnyer. Olivia fick ha Bella för engångs skull och jag tog Vanillin. Olivia fick ha sadel men jag och vannis körde utan! Hur mysigt som hellst. Belv alla gångarter och det kanske blev en 40minuters ridtur.

Jag måste säga att jag tänker att vara med på hopptävlingen med både bella och vannis nu på lördag! Det är ju bara en maskerad hoppning så det borde ju gå ganska bra men jag kommer inte ens förvänta mig att komma runt banan med Bella;)! hon är ju så sjukt tittig:O! Men vi får se hur de går ;)!

Nu ska jag ut i stallet och raka mina ponnyer :D! Eller vi får se om det går på Bella måste ju lixom de före tävlingen på lördag!!

Fyfan för min sitts på denna bilden......


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna en reflexgrimma

härligt bild :D

2010-11-25 @ 18:01:07
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Jenna

Du skulle ha kommit förbi på min avdelning, hade sjukt tråkigt hela dagen för jag hade nästan inget att göra!

2010-11-26 @ 00:39:51
URL: http://jeayl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0