1 timmes mys

Hejsan!
idag så ringde jag hit olivia igen. Vi for ut och skrittade stora brönet i mörkret. Det tog precis 1 timme. Vi var barbacka och hade det mysigt. Vi pratade om massa saker osv. Vanillin var typ super taggad. även om vi bara skrittade. Bella var som vanligt lite vinglig ;D! haha söt lilla flickan! Tack så jätte mycket olivia att du följde :D!

Vi hade massa reflexer på oss också såklart! Och när vi hade kommit halva vägen så kliade jag mig på mitt huvud. HAHAHA då upptäckte vi att jag inte hade någon hjälm :O! jag hade bara mössan på mig :O! Så vi tog alla väger som vi hittade som inte var så nära vägen och allt om det skulle hända nått. Vill ju inte få hjärnskakning eller nått sånt ;)!

I morgon blir det nog vila för Vanillin. Bella ska nog ut på en liten ute tur. Men det är ju hoppspec på onsdag så det blir inget hårt bara lite promenad ridning =)! Eller så får hon vila och jag dra på stan ;D!

Mina flickor är bäst!♥

Vanillin och Hammi på bilden. Det är nu och vi har snö:(!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0