blåsig morgon.

Hejsan!
Idag är det inte det bästa vädret kan jag säga. Det är mulet och blåsigt men ändå ganska varmt. Idag fick ju såklart Vanillin täcke på sig efter som att hon är rakad. Och Bella fick också det eftersom att det såg ut som det skulle börja regna. Och lilla Hammi som har helt sjukt mycket päls fick vara utan. Han skulle bara svettas med täcke på ;)!

Idag har jag inga planer om vad jag ska rida. Me veckans schema ser väll typ ut såhär:

Vanillin:
måndag: Skogen.
tisdag: Erika träning (hoppning)
onsdag: (skritt?) kanske vila.
torsdag: Dressyr
fredag: vila
lördag: TÄVLING!! (hippologum)
söndag: Skritta.

Beauty For Bell:
måndag: skogen
tisdag: Vila
onsdag: hoppspecialen (träning för anna)
torsdag:skogen
fredag: dressyr
lördag: vila
söndag: kanske dressyrspecialen.

får se om jag håller schemat i veckan blir säkert någon ändring senare men typ så här kommer den se ut!



mina flickor!♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har skickat ett mail till dig!

2010-10-04 @ 14:00:16
URL: http://aleksisaleksis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0