blir nog ridhuset.

Hejsan.
Idag blir det nog ridhuset med Vanillin. Jag ska rida dressyr och duscha henne. Amanda ska nog med tror jag också.
Jag ska inte rida ett jättehårt pass men jag hade tänkt att testa på lite skänkelvikningar för att mjuka upp hennes muskler lite. Jag ska ju tävla nästa helg så jag vill hinna raka Vanillin. Hon är jättelång hårig på magen. Så jag måste först duscha bort all smuts sen kan jag raka henne.

Vet inte riktigt vad jag ska göra med bella. Blir nog ut en sväng eller nått sånt. Vi får se om jag rakar Bella i vinter också. Hon löser hår nu så jag vet ju lixom inte hur mycket mer hår hon får. Och så ska man ju inte raka dom när dom fäller hår häller. DÅ kanske inte det växer ut nånting tills hela sommaren!

Sen så kommer svaren på frågestunden idag!



Kram-Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0