brönet

Idag for jag och Olivia ut på sväng runt brönet. Det gick bra. Vanillin som har vilat i 2 dagar var taggad och lite "lätt upphetsad" så olivia hade det lite kul där i mellan. Bella bockade lite grann när vi galopperade men annares gjort hon ingeting. Vi var inte ut specielt länge. Mamma och Pappa har 5 år som gifta idag så vi har vart på restaurang. Jag åt Bami goreng. Det är typ China mat. Det var suuuuper göttt!!

Imorgon ska jag lösgöra Vanillin lite och vet inte vad som händer riktigt med bella. Ska fara till Hannah och rida med henne ska rida en stor häst som heter Sally :)!
Men nu ska jag, Nellie och Amanda ha mys kväll med godis, chips och ost krokar.

Nellie^                              Angelina^                           Amanda^

Vi på skolavslutningen -2010-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0