dressyr/några skutt på banan!

Angelina fotade ju mig och Pigan idag på banan!=)
Gick ganska bra, vet inte riktigt hur jag ska förklara om henne då jag bara ridit henne några gånger, hon är riktigt fin men lite speciell=']
Något vi ska jobba med är musklerna, att hon ska orka gå i en stadigare form och så måste vi träna på hennes balans, men det bättre med åldern! Hon är ju faktiskt bara 4 år:)
Angelina ville se henne hoppa nått språng så jag hoppade ett räcke på ca 50 cm några få gånger, hon hoppar ganska mycket över ibland(a)
Håller på ladda in bilderna i datorn så dom kommer senare! Imorgon ska hon få en vilodag!
Gia fick vila idag igen, imorgon ska jag antingen ut och gå med henne, eller rida lite lätt i skogen, ska ju undvika banan nu och jobba henne, men tror hon behöver lite semester, så nu får vi ta det lugnt några veckor tills vi fått tag i en tandläkare, det är ju inte panik då hon äter som vanligt, men det går ju inte rida som vanligt, så man får ta det extra försiktigt, ska även ut och cykla med henne någon dag, då kan jag ju ha henne i grimma och så får hon trava, då får hon endå lite jobbigare nån dag iallafall, tror jag ska göra det på söndag=D
Somsakt, bilderna på Pigan kommer strax =D

Här får ni en bild på GIAAAA som ni sett tidigare, men hon är ju såå fin så ni får se den igen(a)
gullpoa!

KRAM AMANDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0