duschad och ren!

Nu så har både jag och Vanllin just duschat. Red lite dressyr på ridhuset och det gick faktiskt superbra! Tsstade skänkelvikning och hon gick klockrent på det. Trodde jag ine efter som att jag inte har gjort det sen skadan. Lollo och Amanda testade också att rida Vaninnis. Men det gillade inte lilla fräöken Vannis. HAHA snacka om sur :O!

men sen iaf så for vi och och skrittade med alla ponnyerna. Sorino, Vannis och Gia. Sorino är ju såklart Loisas ponny. Han är en superfin brun valack på 12 år. ni hittar hennes blogg HÄR! Kolla den också!
Ponnyerna var rå taggade och Sorino dampade loss lite också.

Men nu fick vi främmade så nu måste jag dra !


SISTA CHANSEN FÖR FRÅGSSTUNDEN!
svaren kommer ikv!
klicka HÄR! för att komme till den!

Kommentarer
Postat av: Julia Sjölund

2010-10-03 @ 15:12:47
Postat av: Julia Sjölund

ÅÅ tack så mycket för att du hade tid att svara!<3 ;)

2010-10-03 @ 15:13:24
Postat av: sofie till angelina

hur fick du bort tränset?!

2010-10-03 @ 17:06:53
URL: http://fiffiplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0