himla blåst..

Det gick inte så bra med Gia idag, men inte så konstigt då det ska blåsa så mycket hela tiden!
Hon blev trippig och typ sne i huvudet tack vare blåsten, så blev mest skritt, gick även upp och ner nån gång i backen! Imorgon har jag ju hoppträning med henne, de är ju inomhus så hoppas det går bättre! Ska även duscha henne efteråt så hon är ren tills på lördag, angelina ska också komma och raka henne åt mig på torsdag!:')
Efter jag ridit, borstade jag av henne sen fick hon gå in i boxen, sen tränade jag att lyfta Pikkans hovar, gick sådär, hon blir mest irriterad över höger bak! Men det blir nog bättre och bättre med tiden:) Kommer ju träna det varje dag!


ponnysarna älskar gräääs!
/AMANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0