morgontrött ponny?

Igår kväll tränade jag lite med Pikkan, jag har fått order att hålla på med henne redan mycket och bestämmt i början så hon verkligen förstår att det är jag som bestämmer.
Hon har haft mycket problem med att lyfta bakhovarna, fram går bra där har hon skor, bar går hon utan.
När man väl får upp hoven så sparkar hon fram och tillbaka med den eller springer frammåt och skjuter undan bakdelen, bara för att vara tjurig:P
Men igår kväll tränade vi det och i slutet lyfte hon den utan några alls större bekymmer. Tidigare under dagen lyckades jag just och pass kratsa den! Men jag tror det ska gå över med träning :)
Jag är inte riktigt van med sånna ponnyer då gia står snällt som ett ljus i stallet och rör inte en fena, gullponnyn♥

Jag tror också jag fått en morgontrött ponny, för imorse låg Pikkan när jag kom in i stallet;)
om ni vill fråga något om peek-a-boo, fråga då här http://norrlandsryttare.blogg.se/2010/october/peek-a-boo-1.html#comment


min gia!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0