precis

Anonym om erika träningen:
ser ut som om hon inte trivs med hoppningen >.<

Hejsan du din fega anonyma... jag hade skrivit i bloggen om du läste det ? nej så klart du inte har gjort.. men iaf så blåste det som satan idag och om det kommer blåst i dina öron skulle du också lägga dom bakåt. Vanillin är väldigt känslig när det gäller blåsten också. därför hande jag också luva på henne. Så nu vet5 du. Och om vanillin inte tycker om det hon gör går hon inte ens frammåt. Då hade hon också bara vägrat helatiden.

Hoppas du fattar nu ;)!


Kommentarer
Postat av: Emmy

så jävla äcklig som inte ens läser före. Asså jag får verkligen damp på dom dom kan ingenting dom är helt jävla körda i huvet! Dom är så jävla avensjuka på dig angelina! Du och Vanillin är faktiskt sjukt fina tsm! Jag älskar att se bilder på er!:)



kram Emmy

2010-10-05 @ 21:31:20
Postat av: andrea

snacka om och inte ha något kul liv o kommentera massa skit. polisanmäler allt sånt skit som kommer in på min blogg och de hjälper haha :)

ni är grymt fina!

2010-10-05 @ 22:29:16
URL: http://andreaadiin.blogg.se/
Postat av: amanda

Orka anonymt..

Dessutom ifall hästen har bakåt örönen när de hoppar? vad spelar det för roll? hästen lägger bak öronen när den lyssnar på dig dessutom!

2010-10-06 @ 07:15:09
URL: http://norrlandsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0