red kort på ridbanan

For ju till stan, men fick inga hästsaker med mig hem;) utan vi köpte bara godis tills ikväll då angelina och nellie är här!
När jag kom hem så red jag gia en stund på banan, överallt annars är det typ ishalt eller så får dom massa snö under hovarna. Men höll till på ridbanan och de gick ganska bra, red med bett för första gången på över 1 vecka, och de känndes faktiskt bättre nu men ska endå fortsätta med grimma ett tag till tills någon raspat tänderna på henne!
Imorgon ska jag försöka få någon att skjusa mig in till ridhuset, det är så svårt att rida här hemma, skulle vara bra att kunna rida lite ordentligt där inne:)


busponnyer i hagen:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0