ridit två!

Jag hann rida både Pedro & Gia=)
Så först red jag gia, haha blev att rida i grimma=] och de funkade typ bra endå! Fick rida mycket med rösten och sitsen. Red bara ut efter bertolovsväg, i skritt och trav, var barbacka!:)
Sen red jag även pedro, även hann barbacka:) red först ut en sväng sen på ridbanan i ca 15 minuter. Red först lite dressyr med volter/serpentiner, han känndes lite seg men annars fin! Sen hoppade jag några skutt på typ 50 cm=] hihi då blev han lite piggare!
Nu ska jag alldeles strax fara till angelina, följer ju henne och tävlar även om inte jag tävla själv. Hoppas verkligen det går bra för dem, alla får hålla tummarna =D


bilden är på pedro:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0