ridit

Gia fick sin vilodag idag som planerat:)
Jag red ut på Pigan, bertolovsväg och en bit på bastuträskvägen. Skrittade mest då det är så hårt i marken men travade även lite. Hon var pigg men endå fin.
Sen red jag Pedro, red han lite på lägdorna. Det gick också bra, men blev samma sak där mest skritt och lite trav.
Har inte tid att blogga just nu, måste träna till prov, har 4 stycken i veckan så nu går hästarna i första hand, sen skolan och sist bloggen, så kanske uppdaterar mera senare ikväll, ska plugga nu sen ta in pollarna:)


imorgon ska jag hoppa pigan på hoppspec, lite nervöst faktiskt;)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Fin blogg!:D

2010-10-26 @ 19:22:13
URL: http://traavtjejen.blogg.se/
Postat av: olivia

Menå... jag kommer ju inte til hoppspec och då missar jag er :(:(

2010-10-27 @ 10:14:15
URL: http://baraolivialas.bogg.se
Postat av: Anonym

har din syster någon blogg?

2010-10-27 @ 16:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0