ritt

Igentligen var det tänkt att peek-a-boo skulle få vila idag, men eftersom hon åkte så långt igår, så är det bäst att hon skulle får röra på sig lite. Och då ville adelina följa, så då fick hon ta gia och följa!
Så vi red efter bertolovsväg, skrittade bara och hon var väldigt spänd hela tiden och rädd för vissa saker;) Men det är ju första gången hon gick där. Sen red vi nere på ridbanan ett litet tag och där var hon också väldigt spänd. Tränade på halter, men lilla flikkan ville inte stå stilla utan backade men tillslut gav hon sig!
Men är faktiskt riktigt nöjd med henne, det är ju andra dagen hon är här och dessutom andra gången jag red henne. Hon är ju också bara 4 år! :)
Gia var också jättefin, i slutet kom hon och adelina riktigt bra överäns!

Imorgon ska jag skriva ett träningschema nu till tävlingen på lördag hur jag ska rida gia:) Men iallafall imorgon ska hon få vila och på onsdag ska vi hoppa en sista gång innan tävlingen, mera har jag inte planerat ännu!


fotade pollarna lite i hagen idag, vill ni se fler?:) (uppklickbara)

Kram Amanda!

Kommentarer
Postat av: emma

fler bilder! :D

2010-10-03 @ 18:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0