Stressss!

Hejsan nu sitter jag och har läxläsning. Vi slutar kl 3 och min buss går typ 15 min över.  och det tar 15 min hem, så jag är hemma vid halv fyra. direkt när jag kommer hem så ska jag ut och tvär rida på bella. Ska nog ha markarbete på gården baar tvärset. Sen ska jag in och plugga lite sen ska jag äte sen blir det direkt att fvara på hoppsecialen. Efter det måste jag plugga igen för jag har 4 prov i morgon och på fredag. Så vi får se om jag kanske tar mig 5 min att göra ett inlägg. Asså va har 82 stycken engelska glosor till på fredag... tagga..

Asså i morse när jag tog ut vanillin var hon alldesles svart i ruymnpan :( hon är så hilma brunstig... det kommer inte vara kul att mocka hennes box när jag kommer hem. Asså hur jävla brunsig kan man vara? Och bella är lika dan. jag har aldrig märkt på henne förr att hon vart brunstig. Men nu gör man verkligen det.

Men vi får hoppas Vanillin inte är allt för sur ikv.



mina bästa flickor!

AA nu ser ni att jag har en sjukt stressig dag...:(
hoppas ni får en mindre stressig.
Kram Angelina:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0