världens bästa Bella<3

Hejsan!
Idag red jag iaf ut med världens bästa Bella!<3 Hon var bara bäst idag! Hon galen och pigg och busig och arbetsam och jaa ALLLLTTTT!!!♥
Jag red i kanske 40 min tog sjövägen igen. Jobbade henne lite i skritten och hon jobbade på superfint! Sen i traven så slapp hon jobba utan vi hade bara en bra trakt ist. Sen i slutet galopperade jag upp för en äng. Shit så galen hon var. Hon kastade sig åt sidorna och bockade. HAHAHA! Sen gjorde hon ett jätterus och typ skenade i galoppen. Jag lät henne bara ha kul medans jag själv höll på att skratta ihjäl mig. Hon såg helt störd ut. Hennes skalle var över allt och ingen stans ^^! min bus flicka!

Jag ska åka med Amanda till ridhuset nu kl kvart i 2 så jag ska gå ut nu och göra oss redo. Mer uppdate senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0