dressyr.

Enligt min planering skulle jag rida dressyr idag, och det blev det också;) än har jag lyckas följa den iallafall! Och imorgon med, för då blir det hoppträning på KDRF :)

Red inte så längre utan kortare pass men hårdare.
Skrittade först fram i skogen sen gock jag ner på banan och började jobba henne, red fram på en 20 meter volt i båda varven i skritt och trav. Sen så gick jag in och jobbade på serpentiner med mycket avbrott! Gick faktiskt bra idag, vissa stunder tog hon inte riktigt tag i bettet så bra men vissa stunder gick hon super!
Sedan galopperade jag på mittvolten i båda varven, och hon hade jättebra takt i sin galopp idag! lugn och fin!
Travade av henne lite och sen så skrittade jag av i skogen igen. :) Red i ca 30 minuter på banan.



^ sweeet ponnii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0